آیپد جدید اپل


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

 

         آیپد جدید اپل



شرکت اپل سرانجام شب گذشته آیپد جدید خود را معرفی کرد.

 

پیش از اینکه در باره آیپد جدید برایتان بنویسم ، بخشی ازآمار جدید ارائه شده را که شب گذشته در کنفراس شرکت اپل اعلام شد، برایتان بازگو می کنم:

در این کنفرانس اعلام شد که شرکت اپل تنها در سه ماه آخر سال گذشته میلادی بیش از 15 میلیون دستگاه آیپد فروخته است که بیش از فروش هریک از شرکت های کامپیوتری جهان در همین زمان است.

 



 اما ویژگیهای آیپد جدید اپل چیست؟

 اولین و مهمترین تغییری که در آیپد جدید نسبت به آیپد اس2 جلب توجه می کند، صفحه نمایش آن است. در این نمونه از نمایشگری با رزلوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ استفاده شده است. در این نمایشگر ۳٫۱ میلیون پیکسل جای داده شده ، یعنی ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ که در واقع رزلوشن آیپد جدید را نسبت به نسخه قبلی تا ۴۴ درصد بزرگتر کرده است.  



وجود یک پردازشگر گرافیکی چهارهسته ای در این آیپد که نام مشخصی برای آن اعلام نشده کارایی آنرا نسبت به نسخه قبلی بسیار بالاتر نشان می دهد. به هر شکل باید برای به کار انداختن ۳٫۱ میلیون پیکسل  فکری می شده که به نظر میرسد این کار به خوبی انجام شده است.




اپل، آیپد جدید خود را به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده که از سنسور Backside illumination، پنج لنزداخلی و فیلتر اینفرارد بهره می برد. پیکربندی این دوربین شباهت زیادی با دوربین آیفون اس 4 دارد.

 



در کیبرد آیپد جدید، یک کلید میکروفن هم قرار داده است! این کلید برای دیکته گویی به آیپد است که قابلیت تبدیل صدا به متن را نیز دارد.

 



کیفیت فیلمبرداری دوربین آیپد جدید مشابه دوربین آیفون اس4 است و از توانایی فیلمبرداری خوبی نیز برخوردار است و می توان عکس ها وفیلمهایی با کیفیت بالا گرفت.


 

اپل، مثل همیشه صحبتی از قدرت پردازشی این محصول نکرده است.
همچنین گفته شد که آیپد جدید، به مراتب حافظه ای بیش از  360XBox 360  دارد.

باطری آیپد جدید اپل 10 ساعت کار می کند. وزن آن 635 گرم و ضخامت آن 9.4 میلیمتر است.

 



آیپد جدید اپل، از ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، آلمان، سوئیس، ژاپن، هنگ کنگ، سنگاپور و استرالیا به صورت همزمان عرضه خواهد شد. پس از آن نیز در تاریخ ۲۳ مارس، در سایر کشورها عرضه می شود..

 



آی پد جدید با قیمت های ۴۹۹، ۵۹۹ و ۶۹۹، به ترتیب برای مدلهای ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. و برای مدل های دیگربا قیمت های ۶۲۹، ۷۲۹ و ۸۲۹ فروخته می شود.
  آیپد اس2 کماکان با ۱۰۰ دلار کاهش قیمت نسبت به قبل، در بازار  با قی خواهد ماند. 


               
 

             منبع : www.apple.com/ipad/

 

 



        
  با کلیک روی ( انتخاب وبلاگ برتر) به وبلاگ امتیاز بدهید

                        
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:37 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت